"" – Latarnik2.0 Podoba się?

wtorek, 29 listopada 2011

Xperia active i wyprawa do kanionu Sapte Scari, Cz. I, ZDJĘCIA

To wręcz niesamowite, że ta malutka i mega wytrzymała Xperia active z Androidem 2.3.4 na pokładzie potrafi rejestrować filmy w jakości HD. W pewien weekend postanowiłem się z nią wybrać do kanionu Sapte Scari pod Braszowem w strefie wpływów hrabiego Draculi.

Ponad rok wcześniej byłem w kanionie w Turdzie, który zrobił wtedy na mnie niesamowite wrażenie. Z Xperią X10 zwiedziłem wtedy, a tak na prawdę Asia zwiedziła wtedy za mnie, kopalnię soli o olbrzymich rozmiarach, która także jest zlokalizowana w miejscowości Turda (nieziemski widok), na północ od Cluj-Napoca.

Kanion Sapte Scari:





























Kanion w Turdzie wygląda tak:
(zdjęcia wykonane aparatem ponad rok temu)










Turda:


Wyświetl większą mapę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz