"" – Latarnik2.0 Podoba się?

czwartek, 16 lutego 2012

Ostra amunicja i Xperia arc S

Xperia active, aktywna sobota i łuska 9 mm


Niedawno poznałem w Bukareszcie pewnego irlandzkiego pisarza, który zaprosił nas do strzelnicy. Pisze on książkę o zabójcy z Ameryki, który z broni palnej zastrzelił cztery osoby. Aby lepiej poznać czym jest broń wybrał się na strzelnicę. 

Ponieważ ja też jestem pisarzem, a raczej bloggerem, postanowiłem wykorzystać ten fakt do napisania blogonotki. No cóż, taka praca. Nawet w weekend :-)

Marta w otoczeniu łusek, kiedy skończyliśmy podłoga była ich pełna
...W pracy był też nasz znajomy pisarz. Trafił nam się bardzo fajny instruktor, który otworzył dla nas zamknięty tor.





Laski, ostra amunicja i Xperia arc S








Zdjęcia


Glock
Pisarzowi nie szło zbyt dobrze. Ale przynajmniej może już na podstawie własnych doświadczeń opisać broń i strzelanie


Ładowanie pocisków do magazynku na początku sprawiało problem, później było już sprawniej





Filmy












Wyniki


Te dziury z literą "R" są moje.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz