"" – Latarnik2.0 Podoba się?

poniedziałek, 13 lutego 2012

Xperia arc S: filmy HD z mroźnych gór

Niedawno  wspominałem o śniegu w Atenach. Tymczasem w mojej korporacji ogłoszono code yellow, co oznacza, że mamy rekomendację, aby pracować z domu i dla bezpieczeństwa zabrać służbowe komputery do mieszkań na weekend. Tak oto nasze domy zmieniły się chwilowo w centrum NASA, bowiem mieliśmy więcej laptopów niż lokatorów. Zabawne też, że tymczasowo w naszym mieszkaniu są osoby z trzech największych konkurencyjnych firm.


A to zdjęcie zapożyczone od Marty
Trochę tego napadało w Bukareszcie
W zeszły weekend mieliśmy się wybrać do Constanzy, aby zobaczyć na własne oczy zamarznięte Morze Czarne. Do Xperii active wgrałem już nawet mapy Sygic i przygotowywałem się do tej ekstremalnej wyprawy.  Niestety, nie było się tam jak dostać. A szkoda, bo jest to zjawisko jeszcze rzadsze niż to.

Taki oto filmik znalazłem z tego miejsca w Internecie:




P.S.
W banku pamięci Xperi arc S mam audiobooka "Zaporę" - mroźny kryminał ze Szwecji  autorstwa Henning Mankell, który rozgrzewa moje uszy.

Mrozu już wystarczy. Coś na rozgrzanie się przyda. Zaznaczę tylko, że fanem rumuńskiej muzyki pop nie jestem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz