"" – Latarnik2.0 Podoba się?

niedziela, 12 lutego 2012

Xperia arc S vs kompaktowa cyfrówka: test zdjęć w Rzymie

Xperia arc S vs. Nicona Coolpix S3000

Podczas wycieczki do Rzymu z Bejbikiem zeszłego roku, zrobiliśmy wspólnie ogromną dokumentację zdjęciową. Ona strzelała fotki z Nicona Coolpix S3000 (12 MP matryca) a ja testowałem możliwości Xperii arc S (8.1 MP matryca).

Nadeszła pora, aby skonfrontować Xperię arc S z kompaktową cyfrówką

Xperia arc S
Kompaktówka Bejbika
Xperia arc S
Kompaktówka Bejbika
Xperia arc S
Kompaktówka Bejbika
Xperia arc S
Kompaktówka Bejbika
Xperia arc S
Cyfrówka Bejbika
Xperia arc S
Kompaktówka Bejbika

Wyniki pojedynku

Cyfrówka wbudowana w Xperię arc S może zastąpić dobry aparat kompaktowy. Po stronie Xperii arc S stoją takie oto argumenty: telefony mamy zawsze przy sobie, internet mobilny, a więc blogowanie i fejsowanie w czasie rzeczywistym, geotaging. Cyfrówek broni za to optyka, a zatem dobrej jakości zoom. Przybliżanie cyfrowe, które umożliwia robienie Xperia arc S, to zupełnie co innego. Samą jakość musicie jednak ocenić sami.

Zachęcam do obejrzenia:
P.S
Xperia arc S przydała mi się nawet do zrobienia zdjęcia do mojego nowego dowodu osobistego i to wcale nie jest żart. Bejbik cyknął fotkę, ja ją poprzycinałem na Xperi arc S i wysłałem mailem do zakładu fotograficznego. Następnego dnia mama odebrała gotowe zdjęcia w moim miasteczku a ja mogłem iść do roboty. Dzięki mama i Bejbik. A dowód został przywłaszczony sobie przez cygańskie dzieciaki. Jak to mówił znajomy z poprzedniej pracy: "zrobili ze mnie chłopca".

2 komentarze:

  1. Jednak aparat w telefonie to zawsze TYLKO aparat w telefonie. Właśnie kupiłem ARC S i zastanawiam się, czy nie lepiej było poczekać na Xperię S... może ona coś zmieni w tej kwestii. Nikon w zdjęciach nocnych (a na tych mi najbardziej zależy) bije telefon na głowę jakością... Poza tym małego kompatkta też można mieć zawsze ze sobą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to beznadziejne robie zdjęcia ta Experia. W swoim Satio po podyfikacjach robi lepsze i to o wiele. A telefon ma już ponad 3 lata.

    OdpowiedzUsuń